Udbud, for 42 millioner kroner kommunikation

Selskabet By & Havn, der primært ejes af Københavns Kommune, efterlyser i et udbud en kreativ kommunikatør, der over den kommende 4 årsperiode – og for den nette sum af 42 millioner kroner inkl. moms fordelt henover perioden kan udføre markedsføringsydelser, sætte fokus på bæredygtighedstiltag, og bydere skal starte med at fortælle om deres tidligere positive resultater med sit arbejde tidligere. Det fortælle By & Havns kommunikationschef, Kristian Wederkinck til mediet Dansk Markedsføring.

IKKE ALT ER FRYD & GAMMEN. Efter det oplyste er det ikke bare fryd og gammen, der møder det nye initiativ fra By & Havn. Fem politikere, der repræsenterer et flertal i Københavns Byråd, mangler information om, hvad pengene skal bruges til, lyder det på Rådhuset. 

Efterlysningen fra By & Havn omfatter kort og godt et full-service-bureau, der både kan agere mediebureau og reklamebureau – og tillige tænke kampagner fra udvikling til eksponering.

UKENDT MED MARKEDSFØRING. – Markedsføring er relativt nyt for os, så derfor har vi til en begyndelse besluttet, at vi har behov for et bureau, der kan favne den fulde pakke og assistere os med det hele. Også for at sikre at vi har det rette fokus på det kreative kampagnearbejde overfor medieindkøbet, siger Kristian Wederkinck til Dansk Markedsføring.

 Hovedopgaven bliver at brede kendskabet til By & Havn, deres nylancerede forretningsstrategi og kommunikere, at den værdi, selskabet skaber, går tilbage til fællesskabet i form af rekreative områder eller stormflodssikring. – Vi skal være bedre til at fortælle, hvad vi laver i huset, og hvilken værdi vi giver tilbage til byen, siger han til mediet.

Del dette med dit netværk: