UDBUD: Sundhedskommunikation for millioner

Millionudbud fra Sundhedsstyrelsen, der sætter tryk på endnu mere kommunikation. En 4-årig rammeaftale på skønsmæssigt 28 millioner sat i udbud.

Det handler om: – Ordregiver ønsker fortsat at gennemføre en kommunikationsindsats om Covid-19 til befolkningen, herunder til en række særlige målgrupper. Indsatsen skal fortsætte i en længere periode, afhængigt af smittetryk og smittespredning, lyder det i udbuddet, hvor rammeaftalen defineres som ”konsulentydelser i forbindelse med udvikling af en strategi for ordregivers kommunikationsindsats fremadrettede og udvikling af kampagneelementer, der er knyttet til strategien og kommunikationsindsatsen.”

Den samlede værdi af udbuddet – ekskl. mediekøb – kan over en fireårig periode nå op på 28 millioner kroner.

I en statusrapport forlyder det, at der de to første måneder af coronakrisen er blevet brugt 16,5 millioner kroner på ”den borgerrettede kommunikationsindsats om ny coronavirus.”

Skriv en kommentar

avatar
Copy link
Powered by Social Snap