Stor konsulentaftale

– Det er mit håb, at det kommer til at bidrage til en bedre udnyttelse af vores ressourcer på marketingområdet og til en styrkelse af sammenhængen i vores betalte kommunikation på tværs af Forsvarsministeriets område, siger Anders Christian Bech, marketingschef i Forsvarsministeriets Personalestyrelse. – Jeg forventer også, at vi kommer til at levere en stærkere positionering af Forsvaret og Beredskabsstyrelsen som både uddannelsessted og arbejdsplads, siger han i en kommentar til, at Forsvaret lægger et trecifret millionbudget hos bureauet Advice, der dermed lander en rammeaftale på samlet set op til 114 millioner kroner over fire år.

– Det her er meget stort for os. Ubetinget det største win i Advices historie og en kulmination på det kreative og strategiske spring fremad, vi har taget i de seneste år, siger Rune Dalgaard, strategisk direktør og partner, og tilføjer: – Vi glæder os selvsagt voldsomt til at fortsætte vores fantastiske samarbejde med Forsvaret på en ny og større skala.

Advice vandt i tilbage i 2018 opgaven som bureau for Forsvarsministeriets Personalestyrelse og har siden udviklet kampagner, PR-indsatser og digitale løsninger til rekruttering af officerer, værnepligtige jægersoldater, frømænd, sprogofficerer, piloter og mange andre. Kilde: Dansk Markedsføring.

Del dette med dit netværk: