Leverandørguide 2.0
– Vi har sagt farvel til den veltjente gamle UdbudsMedia.dk Leverandørguide – og god dag til en vers. 2.0. Det fortæller salgschef Peter Tscherning-Møller fra UdbudsMedia.dk.
Den nye udgave forbedrer klart indkøberens muligheder for hurtigt at komme frem til ønskede oplysninger om leverandører, der har deres produkter rettet mod den offentlige sektor. For den enkelte leverandør er der også gode nyheder. Nu er der langt bedre mulighed for at fortælle om virksomhedens specialiteter, kompetencer og produkter. Kort og godt meget større synlighed og fleksibilitet for opmærksomheds- og værdiskabende annoncering.
– Paletten af annoncemuligheder og priser er udvidet. Det er UdbudsMedia.dk`s mål at sikre så omfattende en dækning at det offentlige markeds aktører. Derfor vil vi som noget helt nyt tilbyde ethvert firmaer, der har ambition om eller interesse for det offentlige marked at give sig til kende i guiden. Vores prisskala går fra beskedne løsninger til 1500 DKK/år og til partnerskabsaftaler – og så kan man som noget nyt, endda også tilmelde sig helt gratis, fortæller Peter Tscherning-Møller – og han slutter: – Alle former for annonceaftaler er årsaftaler, og de har indbygger direkte links til de respektive virksomheders egne hjemmesider og/eller kampagner. Kontakt mig gerne for en snak om de nye muligheder.