DEN OFFENTLIGE MARKEDSPLADS
Måske har du bemærket det? Og, ja – vi har skiftet logo og givet facaden et facelift. Tillige har indholdet fået/og får en yderligere tuning.
Dette, så du fortsat kan få et overblik over, hvad der sker på DEN OFFENTLIGE MARKEDSPLADS. Sitet UdbudsMedia.dk med daglige nyheder og blogs – og vores ugentlige nyhedsbrev, gør det nemt at orientere sig i nyhedsjunglen for de mange beslutningstagere med særlig interesse for dette kæmpestore marked.
Vi ved, at vi ikke har det hele med, men vi har fastholdt endog særdeles flotte besøgstal, og er et hyppigt brugt genvejs-medie til beslutningstagere på det 350 milliarder store danske udbudsmarked.
BLOGS ER NYT. Som noget nyt har vi indgået samarbejde og en lang række aftaler med utrolig kompetente centrale aktører i branchen om at levere blogs/synspunkter eller ”pitches”, som det hedder på nu-dansk. Mød bl.a. Christian Terkelsen fra Craftmansship, når han skriver om organisation og ledelse, Dina Raabjerg, forretningsudvikler fra Systematic skriver om offentlig IT, udbud og samspillet mellem kunde og leverandør. Signe Lynggaard Madsen, chef for SKI A/S, skriver om bl.a. strategiske offentlige indkøb, bæredygtighed og FN’s Verdensmål, Chefkonsulent i Miljømærkning Danmark og formand for Forum for Bæredygtige Indkøb, Rikke Dreyer skriver om tendenser og aktuelle initiativer inden for bæredygtige indkøb, Jesper Bo Seidler, direktør hos Schultz A/S skriver om digitalisering og udbud … listen er meget længere og flere kommer til – følg med her: https://udbudsmedia.dk/mennesker/profiler/
Vores daglige nyhedsopfølgning, vores ugentlige nyhedsopdateringer – og nu vores blogs er et ret stærkt trekløver ,,, vi glæder os til at dele mange gode nyheder, blogs, tanker og ideer på denne nye vis. Vores mål er fortsat at udfylde rollen som et vidensværktøj og aktuelle blogs for de der arbejder professionelt med indkøb, udbud, jura, digitalisering, energi, forsyning og andre store infrastrukturområder.
Netop her, vil vi gøre en forskel og give et bidrag til øget viden.
DE TØRRE TAL. UdbudsMedia.dk er formidler af nyheder og viden via korte aktuelle nyheder fra branchen … Vi lander cirka ugentligt i brevkassen hos godt 4000 beslutningstagere, der selv har valgt at modtage vores nyhedsbrev. Interesse?: Mere end 2 millioner visninger på sitet pr. år, lyder de tørre tal.
Kommercielt inviterer vi kort og godt til et dynamisk PARTNERSKAB med interessenter på dette enorme marked. Filosofien er fortsat ”Mere for mindre” Læs gerne videre om vores tilbud/muligheder her: https://udbudsmedia.dk/synlighed/.
Velkommen som ny læser – og velkommen til alle vores trofaste læsere
Redaktionen, UdbdusMedia.dk